5 Aralık 2015 Cumartesi

Essence Şeffaf Kaş ve Kirpik Jeli

Merhaba,

Bugün size sanırım ilk kez sevmediğim bir üründen bahsedeceğim.
Essence'in bu şeffaf kaş ve kirpik jelini çok uzun süre Gratis ve Rossmann'larda aramıştım.
Hakkında hem iyi hem kötü yorumlar vardı.
Kaş jeline ihtiyacım olduğu ve fiyatı da gerçekten uygun olduğu için edinmek istedim.
Çanakkale'de tesadüfen buldum ve bulur bulmaz aldım.
Olumlu sanırım tek özelliği fırçasının kaş ve kirpikler için ideal boyutta olması.

Olumsuz özelliklerden bahsetmek gerekirse içerisindeki şeffaf jelin aldığı kirli görüntüden başlayayım.
Kaşlarımı boyadıktan sonra uyguladığım için jel kahverengiye yakın bir renk aldı, üstelik sadece bir hafta gibi kısa bir sürede.
Kirpiklerim için baz olarak kullanmadım.Bu yüzden kirpiklerdeki etkisi hakkında yorum yapmayacağım.

Kaş kısmına gelirsek, bu jelden beklentim kaşlarımı boyayıp taradıktan sonra mevcut şeklini korumasıydı.

Ancak benim kaşlarımı değil gün boyu sabitlemek bir saat bile sabitleyemedi.
Öncelikle sürer sürmez aşağıdaki resimdeki gibi yapış yapış bir görüntü oluşuyor jel kaşınızda sabitlenene kadar.
Bu resim jeli sabitledikten sonra,
Gördüğünüz gibi gayet güzel bir şekildeler ancak gel gör ki bir saat sonraki durum şöyle,
Resmen hayal kırıklığı.
Üstelik kaşların üzerinde saç spreyi sıkılmış gibi yapış yapış bir his bırakıyor.

Ben ne alırsam alayım, ne kadar ucuz veya değersiz olursa olsun o üründen performans bekliyorum.
Essence'in bu kaş jelinden ise hiçbir performans alamadım.

Bir saatliğine kaşlarımı sabitlemem gerektiğinde belki(!) uygulayabilirim.
Muhtemelen çekmecede 6 aylık ömrünü doldurup sonra çöp kutusuna atılacak.

Essence kaş jelini almak isterseniz Gratis ve Watsons'larda 9 tl civarında bir fiyata bulabilirsiniz.